Wednesday, February 17, 2010

Orang yang disayangi berubah

Orang yang aku sayangi berubah...

Orang yang aku sentiasa ingati tidak seperti dulu...

Orang yang aku pandang selalu membuat aku berfikir...

Peralihan angin yang berlaku tidak dapat dielak. Bukan sengaja dia nak berubah tapi aku yakin ALLAH mendorong dia ke arah itu.

Tiada apa yang mampu aku zahirkan... melainkan hanya mengikuti perkembangannya dan sentiasa berdoa agar dia tetap di bawah kasih sayangNYA yang tidak bertepi..

agar dia sentiasa mengingati bahawa ada insan yang mengenanginya selalu...

 
dan mengenanginya.... 
dan mengenanginya....

4 comments:

  1. Tak mengapalah...

    Selagi alam, langit dan bumi berubah, selagi itulah apa yg ada di antaranya turut berubah.

    ReplyDelete
  2. wala wala mersik..syahdunye...

    amacam Dol Leman..dah buku ke berapa ek.

    ReplyDelete
  3. Dol Leman sudah ada enam aa.. Bulan 4 akhir nanti, kalau tak ada aral, keluar yg ke 7. Yihaa..

    ReplyDelete
  4. wahhhh..tahniah ye..hrp2 panjang2 lepas ni sampai ke puluh ratus ribu

    ReplyDelete