Sunday, February 28, 2010

Ke Tasik Titiwangsa

25.2 lepas aku ada interview kat Jalan Pahang area Titiwangsa. Aku ni buta jalan sikit. Lepas ambil anak2 dari sekolah, kerah dorang cepat siap sebab interview pukul 4pm. Masa tu dah  pukul 3pm. Dengan ke'buta'an ku ini aku khuatir tak sempat je.

Cepat2 Ain siapkan bekal (ntuk dibawa ke Tasik Titiwangsa lepas interview) makan tengahari. lauknya tumis kentang, goreng asteroid (betul ke ejaannya) dan bawa teh O.  siap je terus jalan. Hari panas kan, Aida dan Iman dah mula gaduh sebelum tayar bergolek. Sabar ma sabar...

Aku ikut jalan Pekeliling (Station bas Pekeliling)..alamak terlepas lak...kena pusing kat Chowkit lak. Dah tu sampai kat Bulatan Pahang(aku memang tak perasan itu bulatannya walau dah berkali lalu).jammed teruk walau baru pukul 3.45pm. Alahai...Nak sampai Hospital Tawakal bercinta betul! Baru je nak jadi ganas sebab nak masuk bulatan, terpandang kereta BMW (bukan sengaja!) pasangan sedang berkucup!!!

Tension betul!!! Aku ni memang transparent sikit..aku lepak kepala dan tangan aku atas steering...aku stare dorang!!Meradang wei..sebab anak2 aku semua ada..malu la tengok orang dewasa macam tu. Yang pompuannya dok bz belek benda kat bawah..aku rasa dia perasan aku pandang  dorang tapi yang lelaki wat bodoh. Tapi pastu dia pandang aku. Aku pandang dia gak..aku tak nak kalah tu! Kereta depan dah gerak aku terpaksa gerak gak....tapi sempat aku geleng kepala.

Korang rasa laki bini nak ke berkucup dalam kereta dengan manja melentok macam tu.Entah ye kalau pasangan zaman sekarang(aku tak guna istilah muda sebab lelaki tu nampak dah berusia macam lewat 30an yang pompuan tu nampak muda)..apapun aku tak redza..nau'zubillah..

Eh! Dah melalut lak. Aku tak jadi interview sebab tak jumpa tempat hahaha.. maka kami pergi je ke Tasik Titiwangsa.

Ni tengok gambar kat bawah ni..

 

Nampak tak kepelikkan nya??

Anak dara aku punya nak cepat leh tersauk selipar ni. Pergi tasik titwangsa lak tu!! Aku tukar kasi dia guna sandal aku. Kesian lak anak dara pakai selipar macam tu..aku dah tua ni tak pe la.... Ish ish.. aku tak peduli orang pandang ke tidak....kaki pun dah buruk..tak pe la....asal anak2 bahagia.

Ni anak2 aku dok main gelongsor yang paling besar (ada besar lagi tak sebab aku pun join hehehe).. sonok laa.. 

 


 


Luas tempat mainannya. Puas anak2 aku main siap bersenam lagi..Semua dok claim ajak pergi lagi... alahai.... bukan malas nak bawa tapi....alahai...


 

Alisha dah letih senam..nak minum air laaa

No comments:

Post a Comment