Friday, February 12, 2010

Awan gemawan

Awan ni dah lama aku simpan ..lupa lak nak publish and share. Aku snap masa hari raya tahun lepas balik dari rumah kakak aku, Rikha kat Temerloh.

Subhanallah...memang kagum. Kalau lihat sendiri lagi menarik dan ada yang agak menggerunkan.

Nampak tak macam ada lubang. Kalau tengok betul2 atau live, lubang tu macam dalammmm je


 
 
perasan tak ada bentuk seperti wajah kat situ...
  
ini juga..

 


  

 

Ini dari pandangan mata aku dan anak2...tak tau lah orang lain. Apa sekalipun ianya amat menakjubkan.
Pernah aku terpandang juga ada kalimah suci tapi tak sempat nak snap gambar, malah ada juga yang gambar haiwan seperti naga, arnab, kuda,kura-kura dll. Aku rasa ramai yang memang minat memerhati bentuk awan terutama yang unik.

Kita berbalik pada DIA yang Maha Pencipta. Alhamdulillah kita diberi peluang melihat keajaibanNya lagi. Moga hidup kita terus diberkati.

2 comments:

  1. yang ni arina da bc..mmg btol lah kak..lately ni rmai org nmpk bnda2 ni kt langit..mungkin ade mksd kan kak??

    ReplyDelete
  2. wallahualam arina.akk pun tak tau..kdg2 DIA beri kita peringatan bahawa DIA sentiasa memandang apa yg kita buat.

    apapun kita doa kita antara hamba yg dikasihi

    ReplyDelete