Tuesday, January 5, 2010

Promosi Ladies Accessories!

Ingat tak aku pernah cerita pasal Kak Flora? Dia aku anggap seperti saudara itu sebenarnya membuka kedai aceesories wanita seperti gelang,rantai,cincin,brooch dan purse.

Kak Flora ni pulak mempunyai budi bahasa dan tutur kata yang lembut. Malah dia mempunyai hubungan baik dengna setiap pelanggannya seperti dengan aku. Kami bersahabat baik hingga semua anak2 aku dia kenal dan dianggap seperti anak sendiri. Sebab itu kak Flora mempunayi pelanggan tetap yang rapat dan baik dengannya.

Sebenarnya aku nak promosikan produknya. Sekarang dia sedang mempromosikan barangannya dan memberi potongan harga istimewa dari 40-50% diskaun!!Jom jamu mata!


Cantik kan!!



Bergemerlapan!!!




Waaaaaa.....

Lokasinya..di sini...




Tempat : Carrefoure Ampang

Nak cari, senang je. Booth dia terletak di bahagian tengah berhampiran cashier. Nampak tak dalam gambar tu dekat dengan cashier dan ia juga berhadapan dengan kedai alat senaman. Anda pasti suka dengan aksesorinya dan kelebihan kak Flora adalah:

1. menerima tempahan semua jenis aksesori dan design
2. menerima semua baikpulih aksesori

Yang lebih penting sekarang ada promosi jualan murah hingga 50%!!!! Anda juga boleh hubungi beliau sendiri melalui talian:

019-2338387


Selamat menjamu mata dan berjumpa di Carrefoure!!!!

3 comments:

  1. ok..kena prgi carefour lepas ni :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kena pegi tu cik epal...ajak le encik limau sekali ek...cantik2 acessries tu..tak rugi beli... cik coklat ni suka gelang batu2 tu...

    ReplyDelete