Thursday, January 21, 2010

Alisha berbagai gaya

Alisha marah!hahahaha....dia marah kalau Adila dokong dia...menjerit2 dia sebut nama Adila...kesian aku tengok...

Aku selalu ketawa melihat dia marah. Tapi tak terluah la sebab nanti dia kecik ati lak kan...

Aku suka tengok rambut alisha yang kerinting halus itu. Selalu aku suka pusing2 rambut dia buat siput... kadang2 dia marah sebab aku selalu kacau rambut dia tu..

Seronok dia akan selalu tanya

Apa tu

Naper tu

Sapa tu

Naperrrrrr....


kegemaran dia makan roti Gardenia..plain.ma dia kan..orang tengah makan roti punnn nak snap gak la..peduli apa..ngap gak la..



ni masa Alisha tengah geram tengok botol air. Di togok je(tau tak apa togok tu?). Pastu yang lagi 2 tu dia nak tunjuk eks masuk sendiri dlm walker dia yang dah patut kena masuk dalam store sebab dia dah ada kaki.  Kadang2 dia panjat je walker tu dan duduk diam2 macam baby pulak.


No comments:

Post a Comment