Sunday, May 3, 2009

Yummyy....



AHA!!! Aku buat coklat lagi! Anak aku punya la suka. Kalau yang pertama kali tu mereka mmg kata sedap tapi kali ni berpuluh2 kali sedap maaa....heheehe...alhamdulillah....


tak sampai 4 jam, tinggal beberapa keping je...itu pun Iman dah merengek campur geram sebab nak coklat tak dapat. Dia tak panggil coklat, dia panggil kek sebab aku selalu juga buat kek coklat. Kalau ada orang order dorang pun dapat sekali. Aku wat extra. Aku kawal juga tak kasi dorang makan coklat sokmo..tapi diam2 ada gak yang breakfast dengan coklat..


Anak2 dan suami aku dah beri berbagai cadangan macamana nak pasarkan coklat homemade ni. Ye la..aku dah nak berhenti kerja kena mula dari sekarang ni..insyallah. Seronok pulak bila berbincang dengan dorang (termasuk Alisha) sambil tu tangan dok meraba coklat terus ngap! Aku berdoa moga Allah permudahkan urusan aku...





Nampak tak coklat yang ada ukiran bentuk kacang tu,dalam tu ada sebiji almond!





coklat bear paling Aida suka sebab besar dan yummmy...





Coklat strawbery antara yang digemari sebab ada filing strawberry di dalamnye...



Tapi gambar ni memang kurang memuaskan ...belum ada digital camera la...Nizam nak belikan tapi aku dan suami aku tahan dulu. Duit yang dia ada tu guna untuk keperluan study dia. Nanti dah beli macam-macam tersangkut pulak nak guna untuk study dia. Ingat gak dia nak senangkan mama dia ni...terharu sebenarnya bukan tak nak terima pemberian dia, aku kata tunggu Nizam kerja..nanti Nizam belikan ma digital camera tercanggih..hehehe..

3 comments:

  1. bukan je meleleh tapi tersungkur...hehhe.. neway thank u drop to my small house

    ReplyDelete
  2. BUKAN JE MELELEH BEB..TERSUNGKUR LAGI..HEHEHE..NEWAY TQ DROP TO MY HOUSE...

    ReplyDelete