Monday, May 11, 2009

TAG??

Ha'!!Azrin buat aku menggelabah!Orang tak pernah kena tag ni rasa macam tergigit cili..kehkehkeh..ada ka macam tu..

Ok..kita jawab tag Azrin ...

...10 facts about me...

1. suka coklat (mcm Fatin..) sebab dari kecik bapak selalu bawa balik kitkat dan smarties
2.suka menulis tapi tak pernah siap
3.suka membaca sampai mr darling menjeling..novel alaf21 penuh kat peti rahsia..kehkehkeh
4.cepat memaafkan terutama anak2
5.suka tersenyum..masih ingat abang senior IPM bagi nickname 'senyum'
6.mudah mesra ..lately la..
7.manja (macam Azrin) ...terutama to mr darling..
8.cepat tersentuh hati lebih2 lagi melibatkan anak2 kecil
9. penyayang..terutama pada mr darling, anak2 aku, ana nasution,misliah,kakak aku dan yg sewaktu dgnnya..
10.suka belajar perkara baru yang boleh menarik minat aku macam melukis ke (tunggu rose harissa jd sifu)

aku tak tau nak tag sapa..

so..ini adalah orang yang terpilih aku tag...

1.Nor Rikha - kakak aku
2.Mersik - alaf21fc
3.norzailina -novelis dan pakar masakan yg aku kagumi
4.rose harissa - yang rajin berbual dgn aku..melalui alam maya

cukup la...selamat menjawab..

4 comments:

  1. tapi tak gilerr cukelat kannns.. ehehe, salamms dr me dikejauhannns

    ReplyDelete
  2. Salam Ina...masih ingat lagi pada pertemuan 'sekejap' kita di Asiari?...Hmmmm...cupcakes tu memang sedap...anak akak makan sekali 2 biji...heheheh

    Semoga persahabatan ini akan terus kekal...

    ReplyDelete
  3. Mr me - tak gilerr cokelat tapi cokelat yg gilakan saya..hehe

    ReplyDelete
  4. Hi Anie - nice to meet all of you..walau lambat sampai tapi seronok juga sbb dapat jumpa gak..u yg duduk sebelah Liza ke..antara sy dan Fazila. ye ke..alhamdulillah..tak sia2 niat nak bawa..nanti dia teringat2 auntie ina dia ni..hehe

    yup..semoga begitulah hendaknya..

    ReplyDelete