Sunday, May 10, 2009

Hidup baru kan bermula nanti...

Aku dah tender resignation letter!!!!!

How is my feeling?

Relief...the best words to say...

Why?

Why I'm taking kinda decision? With today world economic crisis???


Hemp...most of all..my kids...they are priority above all. I missed a lot of moments with them. I wanna spend time with my beloved one even still working..but working from home. To do anything that could help my dear mr darling on our world economy.





Anybody needs accounts service? I wish I could do the job from home with Alisha, Iman front of my eyes. At the same time, will send them to Kak Ha on urgency matters. Ahamdulillah, Allah temukan aku dengan kak Ha yang mulia hati dan sayang anak2 aku...She herself offered to take care of them for any reason...doing chocalate, accounts (perhaps..if there's customers need my super service..hehe)...etc etc...

Aku serah semua pada Allah. Bukan mudah nak buat keputusan ni. Mungkin sesetengah orang akan mengatakan aku bodoh, tak fikir panjang, tolak rezeki yang dah sedia ada bla bla bla.

Bagi aku, segala yang aku lakukan aku sandarkan padaNYA dan memohon supaya keputusan ini memberi lebih erti yang besar buat kami sekeluarga. Bukan itu saja, memberi rezeki yang melimpah ruah atas kerelaan aku untuk berbakti pada keluarga. Moga ahli keluarga aku yang lain menikmati juga rezeki yang baik dari segala yang mereka lakukan.

Buat masa sekarang, aku masih lagi dalam proses memesrakan diri dengan coklat disamping beri jiran2 dan kawan anak2 di sekolah merasa. Belum begitu confident untuk jual sebab aku nak beri yang terbaik pada pembeli.




Sooo..u out there..wait for me! Am going to share the deliciousness, lusciousness, melt in mouth, unbelievable...



HAND MADE BY ME!!!

yii haaa!!


2 comments:

  1. keputusan yg dibuat demi keluarga
    insyaAllah ada keberkatan tu nanti..

    ReplyDelete
  2. terima kasih masni...mudah2an

    awk org kuat RAMFC ke...

    ReplyDelete