Monday, May 25, 2009

Black Forest runtuh!!!



Alamak!!! Anak bujang mama niiii....


Abis black forest ma dah runtuh....

Menyeringai je bujang aku sorang nih...pastu ada ke dia kata mama yang buat...

Ibu dia punya la susah payah wat kek ni...tengok kat blog dia punya la cantik...

Kisahnya, aku,mr darling,Iman dan Alisha pergi Karak untuk jumpa kakak aku, Ha atau ibu panggilan anak2 aku untuk dia. Kami exchange barang coklat yang dipesan dan aku kirim mould yang dibeli di Temerloh.


Lepas borak lebih kurang, kami bertolak pulang ke KL dengan berbekalkan black forest cake yang look so yummy. Aku letak sebelah Iman di belakang. Tak sangka pulak dia ambil kesempatan menurunkan tapak tangan atas kek tuh. Hump..apa nak buat... Tengok la kat bawah ni..


Ini kek asal,aku curik dari blog kakak aku..

Yang bawah ni, hasil kerja seni Iman..hehehe..




tengok je la dia punya tergelak besar. Alisha buat derk je..paham benar dengan perangai abang dia nih..sabooo je la kan Alisha...


2 comments:

  1. Wahai Ina. Bila masuk mulut ... hancur jua akhirnya ... yang penting sedap ... eh, bila nak pos kek ? hehehehehehehehehe

    ReplyDelete
  2. yg tu tak sapa nafikan..abis dah!!post?nti la..kalau ada kapalterbang daily

    ReplyDelete