Friday, August 21, 2009

Kursus pembuatan coklat di LKM

Dah lama nak citer pasal kursus coklat kat LKM Bangi ni...

Sebenarnya ia bagai rezeki terpijak. Khairul menghubungi aku untuk confirm tempat yang ada 2 kekosongan lagi iaitu utk aku dan kakak aku, Rikha. Peluang yang datang sekali ini aku rembat sbb cik abang bagi green lite.

Teruja sebab nak menambah ilmu pembikinan coklat walau dah 2 tempat aku belajar. Ada 25 student bersama kami hari itu. Kami yang tak pernah ke Bangi keluar awal bagi mengelakkan kesesakan. Dah lapor benar rasanya lalu kami bfast dulu lepas mendaftar. Bila sampai kat dewan semula, ish...ada kameraman la....

Rupa2nya hari itu ada shooting untuk rancangan TV2 yg akan disiarkan pada bulan Oktober ni dan kelas kami terpilih untuk shooting selama 2 hari!!

Wow!jadi bintang pelem lak kami ari ni. Seronok beb! Kami memulakan shooting dari mendaftar hingga ke akhir pelajaran pada hari ke 2. Sherina pun ada la...... tapi gambar aku tak ada lak dgn dia..ish....

Inilah gambar aku dan cokelat2 kami. Ada sedap????Memang lazat!!!!




No comments:

Post a Comment