Tuesday, August 4, 2009

Ish ish ish....

Bila dah duduk rumah ni, ada je kerja nak buat. Nak buat coklat lagi, nak layan anak lagi. Tapi aku bersyukur sebab melihat anak2 aku depan mata. Walau ada masa terpaksa berperang dengan Iman (lasak dan tak boleh duduk diam!!), aku redha. Dia pulak makin kuat makan!

Kadang2 terpaksa keluar, rasa sayang nak tinggalkan Alisha dan Iman. Tapi terpaksa.

Nak jadi cerita, masa aku sibuk kat dapur, aku tinggalkan Alisha dengan Izzati dekat hall. Izzati memang rajin layan adik dia tu. Tapi lepas tu aku rasa macam pelik sebab tak dengar sebarang bunyi maupun bunyi sret sret dari walker Alisha. Ish..tak boleh jadi ni....

Bila aku ke depan ....laaaaaaaaaaaa.....siannya Alisha...............



Izzati...muka toyeeee je yeeeeeeeeeeeeeeee....


No comments:

Post a Comment