Tuesday, June 9, 2009

Fancy cokelat

Keje pejabat nih, masa tak banyak diperuntukkan untuk buat cokelat...tapi cuba jugak sebab ada sahabat anak aku yang minta fancy cokelat...tak nak filing, tak nak perisa...cokelat semata..but must look fancy...dia nak compound cokelat...sebab nak kasi kawan2 dia makan..kalau real cokelat dia nak makan sorang...bagus betul budak ni..tapi compound cokelat pun dah sedap..apalagi real cokelat..
So buat la nih semua...seronok mengaler2 nih..macam budak2 ..anak2 turut memeriahkan suasana dgn membantu saya mengaler...

And...tadaaaaaa.....










Yang ni saya jual dengan harga promosi RM15 seberat 326gram sebanyak 33 biji yang berlainan saiz...ada botol susu,ada baby...kecikkkk jek..ada burger...look so yummy..ada fried potato, flower....pendik kata memang dimeriahkan dgn pelbagai saiz,warna dan kategori...

Kalau anda berminat sila hubungi saya....

1 comment:

  1. awak ada ambik tempahan x?ehehhehe kalau saya nk boleh order x?

    ReplyDelete