Tuesday, June 9, 2009

Detik yang menghampiri

Lagi 3 minggu aku akan bergelar



PENGANGGUR!!!!!!!!!!!!!



Bukan sesaja nak berenti keje...



1. tak larat nak mengadap paperwork akaun

2. tak larat nak ada bos lagi sbb aku nak jadi boss lak!!

3. anak2..mereka adalah keutamaan...

4. bisnes..ada beberapa dalam kepala

a.cokelat..mmg fav aku nih..dah mula jalan dah cket2

b.chez cake...fav dari dulu..nak cuba mulakan balik...

c.menulis...cita2 aku yg terkandas...



So...yang paling utama adalah nak rehat dulu lepas resign....



Sambil tu buat coklat..Alisha....aku cuba jaga dia dulu...kalau mampu... sbb baby ni bukan leh tengok mak dia ..nakbergantung jek..



pastu..malam aku akan berdondang sayang lak dgn pc...nak wat pe?cuba sambung balik hasil tulisan aku kee...hehhehe...macam bagus je..tapi mmg bagus apaaaaaaaaaaaaaaaa...



Untuk kalian...doakan aku berjaya ye...





YIHAAAAAAAAA!!!!!!!!!


1 comment: