Tuesday, December 14, 2010

Aku sayang kamu

Dah lamaaaaaaaaaaaa sangat rasanya tak online...sayang sungguh..
bila kita merasa baru tau pentingnya ia..
bila kita kehilangan..baru tau erti perpisahan..

ehh..apa aku torak ni..

Selama setahu setengah tak kerja..berbagai perkara yang berlaku...sedih dan susah..senang dan gembira .. kami anak beranak melalui bersama ..dengan yang terdekat..tiada yang terdekat.. kami dan keluarga kami .. nak cerita tak semestinya orang akan faham malah akan lebih medatangkan fitnah barangkali...jadi biarlah kami melalui denga tenang dan tabah.. aku tak mahu orang menganggap kami membebankan atau kami ni sajaaaa je..

eh.. melalut lagi..

Dalam banyak2 perkara anak2 paling utama. Hati ini akan gundah melihat anak entah bagaimana. Cuba sebaik mungkin..cari cara seelok mungkin..tak mampu juga...airmata pengganti kesedihan... marah kerap menguasai diri ..istigfar bergema di hati...apa jua ujian haya DIA Maha Mengetahui...

laa...melalut lagi...

Alisha dah 2 tahun.
Iman nak masuk 5 tahun..tahun depan tadika
Aida nak masuk darjah 2
Adilah nak naik tingkatan 1...kat mana ye...
Izzati nak naik tingkatan 4... kat mana ye...
Ain semester 2 UITM....
Nizam nak masuk kerja dah...


waaaaaa.....besar dah anak aku....
Alhamdulillah..segala pengalaman dan kepahitan adalah ubat yang mujarobah
yakin kasih sayang antara kami anak beranak adalah penawar kesedihan

AKU SAYANG KAMU SEMUA...

No comments:

Post a Comment