Friday, August 6, 2010

sayangku alisha


Alisha tak pernah kenal jemu kacau mama dia. masa aku sedang mengacau coklat sekalipun. Kalau dia nak aku layan dia, dia akan tarik baju aku maka kaki aku terikut tarikan dia tapi tangan dan kepala serta sebahagian badan tinggal kat meja sedang kacau coklat. Tergelak besau abah dia tengok si dara keciknya.

Alisha tido sekarang ni...aku tinggal dengan dia saja sebab suami aku bawa Iman dan Aida ikut atuk mereka pergi Kepong. Fuhh lega dia tido. Sebelum tu sekejap2 dia depang tangan pada aku yang sedang sibuk update blog coklat aku dan membaca email yang dah lama tidak di baca.

Maaaa...kokong....kong ma...

Lembut sekali suara si kecilku. Dah kokong ..automatik dia landing cantik2 atas peha aku dan...

maaa....nen ma.....

Tak pelah Icha..demi Icha ma sanggup walau tengah sibuk...hahahaha...nasib baik aku tak pandai chatting..kalau tak alamat Alisha menangis meraung sebab ma dia tak layan..

Student coc aku, Fifi, datang tadi memulangkan bekas besar yang aku pinjamkan untuk isi coklat selepas habis kelas. Sambil tu dia ambil kesempatan bertanya apa2 yang tertinggal dan terlupa masa kelas. Biasalah....kita pun kalau belajar memang akan rujuk balik pada cikgu kan...saya suka student macam ni.

No comments:

Post a Comment