Tuesday, May 4, 2010

Pertemuan members Homechoc

Tarikh 1 May 2010 mencatat sejarah tersendiri pada warga Homechoc. Kak Ainee telah menganjurkan pertemuan tersebut di kedai barunya. Apa yang aku boleh aku katakan ianya happening! Apa taknya .Kebanyakan kami tidah pernah bersua muka sekadar jadi kawan mesra di alamaya. Bila dah jumpa, macam dah kenal bertahun lama.

Memang seronok. Makanan jangan cakap la. Semuanya sedap belaka. Dah nak balik baru aku teringat nak tangkap gambar. Tapi aku sempat bergambar hanya dengan beberapa members saja sebab kebanyakannya dah balik termasuk kak Rikha aku.

Jom layan gambar!

Ini Kak Ainee..tuan rumah...makanan yg dijamu semua sedap2 belaka..lauk kambing, kek coklat... so yummy..terima kasih pada Kak Ainee dan suami serta mereka yang lainnya


Ni pula Mamazieza.....mama jadi tukang lekat nama kat tudung atau baju members..senang nak tau dengan sapa kita bercakap..kan mama kan


Ini pula Rozi dan adiknya dari RND Chocolate Labs. Coklat2 yang dibawa sungguh menawan hati.


Minta maaf ..dah puas aku ingati nama member sorang yang manis ini..tapi tak mampu nak mengingatinya..

Nak snap gambar lain, encik abang dah balik dari hantar kak Ha ke LRT Star. Lepas duduk bersila memilih mold lain yang cun melecun, terus aku jumpa kak Ainee ...hehehe...tapau lee..kek coklat dia memang sedap.. kek lapis dan macaroon  Nomie juga menawan hati aku...makanan lain tak kurang sedapnya..

Seronok jumpa member alamaya..Leen,Rizaini, Uji, Nomie, Sha,Nellie,Suraiza dan ramai lagi....encik abang tak terkata apa..dibiar ister tersayang ni bergelak ketawa dan berborak sakan hehe...

Harap leh jumpa lagi di lain masa.

No comments:

Post a Comment